Age of Erection värvar under förfesten!

På grund av manavfall så blir jag tvungen att hitta en ny wingman till kvällen, valet faller på ett säkert kort, och inte nog med det...


Efter olidligt långt sökande ca 12 timmar har AoE äntligen funnit den sista kuggen i maskineriet. En cigarrökande, sofistikerad och livsnjutare kommer att bidra med sina vida kunskaper i sina personliga ämnen. Vi kommer även att presentera en kort intervju med vår nya bibelskribent. Vår gode vänn har valt sitt eget nicknamn och valet blev L8T!





Två glas Single malt senare möts jag och L8T, svaren är ärliga uppriktiga men framförallt hänsynslösa. Skön stajl och inställning kan tyckas. Lika barn leka bäst tror jag de kallas... 

Intervju med L8T

DmD;
Hjärtligt vällkommen till Age of Erecton, hur känns det?

L8T; Det är en stor ära att få vara med och delta i denna stora satsning

DmD; Vad kommer du inrikta ditt skrivande på. Vad är ditt område?

L8T; Lever lite efter de såkallade fyra B:na, Birk, Brudar, Bilar och Brunk. Brunkaren inom mig kommer ni få lära känna vill jag lova. Ett brunstigt djur lever inom oss alla, inte som andra har jag lätt att visa mitt mer i handling än i tanke.

DmD; Jag förstår att du säger vad du tycker och inte visar speciellt mycket hänsyn. Kommer du vara hård och verkligen säga dina inersta tankar?

L8T; Självfallet. Unter über, bloggvärlden kommer att få åka släde.

DmD; Sista frågan nu, vad har du för förväntningar för kvällen?

L8T; Såklart att teamet får till det ikväll, samt att demokration frodas och det blir fred på jorden.




Vi tackar L8T för denna försmak och vi väntar på hans åsikter...



Liverapportering under kvällen kommer! 


Redaktionen på Age of Erection



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-12 @ 20:15:44
Postat av: F A N N Y

Jag är med i en tävling hos www.terreh.blogg.se

Du kan rösta 3 gånger och jag är nummer 6.

Det skulle vara jättesnällt av dig om du kunde rösta på mig de tre gångerna, eller i alla fall en gång!:)

2010-01-12 @ 20:30:57
URL: http://minifreeaket.blogg.se/
Postat av: moa

Tack, tack! Jätteroligt att höra. :)

2010-01-12 @ 22:00:52
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Hehe.

Och varför tycker du de?

2010-01-12 @ 23:52:10
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bland den bästa läsningen på länge, ni verkar vara ett så skönt gäng! vilken stad kommer ni ifrån, stockholm e mitt distriskt. svara på komentaren för vidare samtal:)

Ciao

2010-01-13 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0